مبتکر اندیشان: تولیدکننده و عرضه کننده نهاده های کشاورزی

دی آمونیوم فسفات

کشور سازنده: ایران/چین

بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

درصد خلوص: 99%

شکل ظاهری (گرید کشاورزی): گرانوله، تیره رنگ و محلول در آب

توضیحات

کاربرد دی آمونیوم فسفات

به طور معمول فسفر دومین عنصر غذایی محدود کننده تولید محصول در بیشتر خاکهای ایران می باشد. این عنصر نقش زیادی در متابولیسم گیاهی داشته و از جمله عناصر غذایی ضروری برای رشد وتوسعه گیاه می باشد. اگر فسفر به میزان کافی تامین شود؛ باعث رشد سریع، افزایش رشد ریشه و زود رسی محصول می شود. دی آمونیم فسفات به دلیل داشتن عیار بالای مواد غذایی (46% پنتا اکسید فسفر و18% نیتروژن) و تمایل کم به جذب رطوبت و کلوخه شدن از جمله کود های مرغوب بشمار می رود. با توجه به مسائِل تثبیت فسفر در خاک و عدم تحرکش این کود توسط عمیق کار به فاصله ی 2/5_5 سانتیمتری در زیر زمین بذر قرار گیرد. این امر  هم باعث افزایش عملکرد شده و هم صرفه جویی در مقدار مصرف کود را سبب می شود. به منظور تعیین مقدار مصرف این کود مراجعه به نتایج تجزیه خاک و آب مزرعه ضروری است.

خرید دی آمونیوم فسفات

استعلام قیمت کود دی آمونیوم فسفات تنها از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش شرکت مبتکر اندیشان امکان پذیر است. همکاران ما آماده پاسخ گویی و ثبت سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی آمونیوم فسفات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

درباره ما

شرکت مبتکر اندیشان صنعت پیشرو در سال 1401 با هدف تولید نهاده های کشاورزی با بکارگیری نیروهای متخصص در این بخش شروع به فعالیت نموده است

مجوز ها